onze haven……..

Naast de Keersluis brug in Vlissingen ligt de  jachthaven van onze vereniging Schelde. Komend vanuit zee ga je door de sluis en voor de brug rechtsaf onze haven in. Komend van af het Veerse Meer vaar je dóór de Keersluisbrug en sla je direkt  links af, zo de jachthaven op.
Er zijn 84 vaste ligplaatsen. Daar vind U ook diverse faciliteiten zoals. Gratis stroom, Wi-Fi en  water op de steigers.
We beschikken over een leuk clubhuis, waar je gezellig wat kunt drinken en een eenvoudige maaltijd kunt gebruiken.
Er zijn douches, toiletten, 2 wasmachines en een droger.
Mochten er problemen zijn met Uw schip, b.v.  met de schroef of de motor, dan kunt U, tegen betaling, van de helling gebruik maken om het probleem op te lossen. Schepen met een diepgang van ruim 2 meter en max.  12 ton kunnen er terecht.

Er is een dieselpomp op de jachthaven. Wij zijn de laatste haven waar U kunt tanken, voor U de zee opgaat en de eerste haven om diesel te laden na een lange, windloze "zeil/motorreis.
Het is mogelijk om Uw schip voor een iets lange periode, als U b.v. verwaaid komt te liggen, bij ons veilig achter te laten.
Het treinstation in Vlissingen ligt op 10 minuten lopen van de jachthaven.

Er is een winkel voor scheepsbenodigdheden aan de overkant van de jachthaven.
Boodschappen kunt U halen bij Jumbo of Albert Heijn. Een wandelingetje van 10 minuten.
Ook de binnenstad van Vlissingen is goed aan te lopen in 10 à 15 minuten.

Alle redenen dus om onze jachthaven met een bezoek te vereren als U in Zeeland komt.