Jeugd zeilen is leuk!!!

Vlissingen is een stad die een sterke band heeft met het water.

Het is dus niet verwonderlijk dat de Vereniging voor Watertoerisme “Schelde” een jeugdzeilafdeling heeft.

De club heeft  goed onderhouden bootjes van het type Optimist. Dit éénmansbootje is de grootste jeugdklasse ter wereld voor zowel opleiding als wedstrijdzeilen. Voor de begeleiding zijn er  snelle rubberboten en een vlot dat als 'aanlegeiland' dient.

Voor alle deelnemers zijn er zwemvesten.

De lessen worden gegeven door een enthousiaste groep trainers/instructeurs. Een groot deel daarvan is gediplomeerd door de watersportbond of heeft veel ervaring in (wedstrijd)zeilen.

je leert gewoon goed zeilen!!

Heb je er zin in?

Je kun041017093348t je nu al hiervoor inschrijven via het onderstaande formulier. Door een grote groep enthousiaste instructeurs en begeleiders wordt je opgeleid volgens de CWO-methode Jeugdzeilen. Ben je jonger dan 8 jaar, dan kan je beter nog een jaartje (of langer) wachten. We hebben geleerd dat het dan allemaal nét iets te zwaar is om intensief te zeilen. De twee eisen die we stellen is dat je kan lezen en een zwemdiploma B hebt. Je moet met kleren aan kunnen zwemmen. En neem extra kleding mee......voor het geval je in het water bent gevallen.

aanmelden najaar cursus 2019

Aanmelding najaars-cursus Jeugdzeilen 2019
De kosten voor de zeilcursus zijn € 60,00 en dit wordt voor de aanvang van de lessen geïncasseerd van uw bankrekening, onderstaand dient u het IBAN nr in te vullen.
Geeft de onderstaande deelnemer op voor de cursus jeugdzeilen
adres gegevens:
Straat
Huisnummer
Postcode
Stad
Land
Vvw Schelde zal zoveel mogelijk voorzieningen treffen, maar kan geen garantie bieden betreffende de veiligheid van de vaartuigen, noch aansprakelijk gesteld worden voor schade en/of ongevallen die, rechtstreeks of indirect, het gevolg is van een vrijwillige deelname aan deze jeugdzeil activiteit.

Deelname is voor eigen risico, door de deelname aan de cursus stemt u in met eventuele publicatie op onze website van foto en/of video opnames.

De aanmelder gaat akkoord met de eenmalige afschrijving van het inschrijf geld, zijnde € 60,00 voor de aanvang van de lessen