15-06-2018
Beste lezer,
30 juni willen we er iets moois van maken.....

finale Zomer Avond Zeilen

op 30 juni varen we de finale van het zomer avondzeilen. Daar willen we en mooie dag van maken, zeilers en motorboot vaarders.

We willen starten met een palaver om 9:30 uur met koffie en gebak, de club viert haar verjaardag.
Daarna naar de sluis. Gezien het tij denken we aan een wedstrijdbaan baan voor de Boulevard en de Nolleplaat.(bij geschikt weer natuurlijk) We denken er aan om de wedstrijd baan 2 keer te varen, zodat het verloop van de strijd mooi te volgen is.

De laatste wedstrijd telt dubbel mee in de eindklassering (uitslag geldt als 2 wedstrijden)

Daar kunnen ook motorboten bij zijn, we hebben een start-, finsch, foto, jury schip nodig.

Dus motorbootvaarders meld u aan

Er kunnen dan ook niet-varende leden mee als opstapper cq gast aan boord.

Aan de deelnemers van het jeugdzeilen is aangeboden om die zaterdag mee te varen op de deelnemende boten.
Zeilers die nog niet mee hebben gedaan worden ook uitgenodigd om mee te doen, hoe meer hoe leuker.

Plan is om halverwege de middag gezamenlijk weer terug te komen in onze haven, waar men ontvangen wordt met een glas, aangeboden door uw bestuur.

daarna prijsuitreiking en BBQ ( waar al veel belangstelling voor is)

nader programma volgt.

Kandidaat motorbootvaarders graag even een mailtje naar: vvwschelde@vvwschelde.nl

aanmelden voor de BBQ kan nog steeds