Unknown
15-06-2018
Beste lezer,
sinds een paar dagen.....
Sinds een paar dagen zijn er camera's actief bij ons op de haven. Deze nemen continu beelden. Deze beelden worden opgeslagen op een harde schuif, zodat ze bekeken kunnen worden wanneer dat nodig is. Ook hangt er een monitor in het clubhuis waar een aantal beelden van camera's live op te zien zijn.
Er zijn nu 5 camera's actief.
Een vanaf het clubhuis richting te steiger
Een vanaf de werkplaats richting de steiger
Een vanaf de ligplaats vd Warempel richting havenkantoor
Twee vanaf het havenkantoor, een richting kanaalsteiger, Keersluisbrug en een richting de passanten steiger.

In het najaar komen er nog twee bij, een in de hoek waar Jan Mastenbroek sr ligt richting kanaal. En een op de vlaggenmast met het zicht op de haven en parkeerplaats. Het is de bedoeling dat deze camera beeld geeft wat via onze website is te bekijken.

Om de privacy te kunnen waarborgen is er binnen het bestuur maar 1 persoon gemachtigd om de bewaarde beelden te bekijken. Dit kan vanaf afstand.

AVG

Ook wij als vereniging ontkomen niet aan de regels die ons opgelegd worden door de ingevoerde wet. Een daarvan is dat er een "privacy-policy" moet zijn. Deze moet duidelijk leesbaar zijn. Daarom hebben wij deze op de website gezet. Via de onderstaande link kom je er bij, lees dit eens, dan weet je hoe wij omgaan met de persoons gegevens.
MailPoet