14-09-2018
Beste lezer, we nemen afscheid van Doede en hebben gelijk een probleem......

Doede

Na jaren van actieve dienst heeft Doede te kennen gegeven om deze winter niet meer actief betrokken te willen zijn bij de organisatie van het openhouden, bevoorraden en onderhoud van ons clubgebouw. In de afgelopen jaren heeft hij dit met heel veel plezier en vaardigheden gedaan. Daar is het bestuur en alle leden hem ook zeer dankbaar voor.
Maar aan alles komt een eind.
Door het stoppen van Doede hebben wij als leden wel een probleem, want wie wil deze taak opzicht nemen.

Als bestuur denken we aan een persoon die betrokken is bij het wel en wee op de haven en die verantwoordelijk wil zijn voor het reilen en zeilen in de Klip in de wintermaanden.
Er is natuurlijk ondersteuning van een kerngroep leden die de knowhow en tijd hebben om de Klip draaiend te houden en de bardiensten dienen ook weer ingevuld te worden door de leden. Het is dus niet de bedoeling dat deze persoon zelf de club op houd.
Het openhouden moet gedragen worden door de leden, want voor en door de leden is de club open.

Lijkt je dit iets of wil je meer weten beantwoord dan dit mailtje. Doe dit wel snel want het is zo 1 oktober en dan stoppen Meindert en Joke met het zomer seizoen.