05-10-2018
Beste lezer, een bericht van het bestuur.
De afgelopen weken is er door het bestuur intensief gesproken over het huidige beheer en de komende winterperiode van ons clubhuis.
Meindert en Joke hebben een voorstel neergelegd om in de winter het clubhuis open te houden onder een aantal voorwaarden.
Als bestuur hebben we na diverse intensieve vergaderingen besloten om hier geen gebruik van te maken. Omdat we op voorhand geen wijzigingen in het “clubhuis beleid” mogen doorvoeren zonder daar de leden over te raadplegen, konden we geen toezegging doen om ook in het komend zomer seizoen met Meindert en Joke verder te gaan.
Dit hebben we vrijdag 28 september verteld aan Meindert en Joke. Dit zijn geen fijne gesprekken die bij Meindert en Joke alsook het bestuur niet in de koude kleren zijn gaan zitten.

De komende weken gaat uw bestuur op zoek naar een “schaap met 5 poten” om onze leden en gasten het komend seizoen optimaal te kunnen bedienen. We gaan hier nog uit van het oude bestaande beheersconcept (beheer-pacht-havenmeester) maar het moet voor de pachter wel de mogelijkheid bieden een inkomen te genereren.

Deze winterperiode gaan de leden dus zelf zorgdragen voor het openhouden van ons clubhuis.

Zodra er ontwikkelingen zijn om met jullie te delen wordt dit natuurlijk gedaan.

groeten,
uw bestuur