02-11-2018
een paar zaken.......

BERICHT AAN DE SCHEEPVAART

nr. 18 / 15

De Arnebruggen en de Zeelandbrug kunnen tot nader bericht niet bediend worden i.v.m. een gebroken glasvezelkabel.
De sluizen van Veere worden vanaf 17:00 uur alleen op afroep bediend indien de storing voor die tijd nog niet opgelost is.

Voor verdere informatie kunt uw contact opnemen met de Nautische Centrale Vlissingen VHF 18.

Net als het clubhuis is de nieuwsbrief er voor en door de leden.
Als je vindt dat er iets te melden valt mail dit dan naar nieuwsbrief@vvwschelde.nl

Clubhuis

Door de gestegen inkoop-prijzen zijn per 1 november de prijzen van een aantal biertjes verhoogd. Duvel, Leffe, en Peelander kosten nu € 2,90 per flesje.

bardienst

De intekenlijst voor de bardiensten in november en december hangen al op het prikbord. Inschrijven voor het draaien van een bardienst is gewenst.

Trommelen

Onder leiding van Doede wordt er deze winter weer volop getrommeld in het clubhuis.
Dit gebeurt op de woensdag avond, alle geplande avonden staan in de agenda op de Web-site
percussie