06-12-2018
Beste lezer, enkele bestuur en vereniging zaken....
Op donderdag 29 november 2018 sprak het bestuur met Nico Kapteijn, Robbert-Jan Hanemaaijer en Bert Beerman op hun verzoek over het door het bestuur gevoerde beleid in zake het niet verlengen van het contract met Joke en Meindert.

Nico, Robbert-Jan en Bert vertegenwoordigden circa 30 leden. We bespraken indringend de redenen van het niet verlengen, alsmede de wijze van communicatie hierover naar Meindert en Joke en de leden.
Ondanks uitgebreide toelichting aan Nico, Robbert-Jan en Bert door het bestuur omtrent de redenen van het niet verlengen, drongen zij nadrukkelijk aan op een lijmpoging met Meindert en Joke.

Het bestuur blijft echter bij haar besluit om het contract met Meindert en Joke niet te verlengen. De communicatie naar Meindert en Joke, alsmede de leden had beslist beter gekund. De redenen van het niet verlengen van het contract zijn voornamelijk gelegen in het niet nakomen van gemaakte afspraken.

Uw bestuur

Winterwerk

We zijn klaar met het georganiseerde winterwerk. De meeste klussen zijn ge-daan, een aantal zaken worden nog afgehandeld.
Er is veel gedaan en goed gewerkt.

Commissie Schelde 2.0

Donderdag 13 december wordt het bestuur bij gepraat door de commissie Schelde 2.0 er zal dan een tussenrapportage plaats vinden.

Datum voor in de agenda

11,12 en 13 december wordt er een nieuwe vloer gelegd in het clubhuis, dus dit is beperkt toegankelijk.
1e en 2e kerstdag is het clubhuis gesloten.
6 januari 2019, 14:00 uur start van het inschrijven voor een hellingbeurt.
6 januari 2019, 15:30 uur jaarlijkse nieuwjaars receptie in het clubhuis.
woensdag 13 maart 2019 ALV

MailPoet