29-08-2019
Beste lezer, gisteravond is er een bijzondere Algemene Leden Vergadering (ALV) gehouden ivm het door het bestuur voorgestelde royement van een lid van onze vereniging.

Na een uitleg door de voorzitter en het beantwoorden van enkele vragen, werd er door de aanwezige leden gestemd. Dit gebeurde door het invullen van een stembiljet, zodat de stemming anoniem is.

Na het tellen van de stemmen (door 1 bestuurslid en 2 leden) bleek dat er een ruime meerderheid van de aanwezige leden (incl volmacht stemmen) het bestuursvoorstel tot royement steunt. Dit is door het bestuur na afloop van de ALV telefonisch aan het betreffende lid gemeld.

stemgerechtigde leden : 148
aanwezige leden : 39
volmacht stemmen : 23
uitgebrachte stemmen : 62
voor royement : 37
tegen royement : 25

Op deze avond waren er geen winnaars of verliezers, maar uw bestuur weet zich gesteund in de uitkomst van een moeizaam proces.