24-09-2019
Beste lezer, een paar zaken........

Herfst

zowel op de kalender als buiten is de herfst begonnen. Maar het varen is nog niet gedaan. Morgen start de 40e Zeeuwse Duotocht. Meer dan 20 schepen zullen de strijd aangaan met stroming, tij en regen en wind. Maar bovenal met zichzelf. 4 etmalen varen onder zeil en opdrachten uitvoeren.

Dit jaar vaart de Zoef mee. Dit is de redactie boot van het maandblad Zeilen. Zij zullen in november of december een uitgebreid verslag doen van de gevaren tocht.

Via onderstaande link is de lokatie van de schepen te volgen. De deelnemers hebben allemaal een track en trace systeem aan boord zodat continu de locatie snelheid en koers bekend zijn. Na morgen middag 17:00 uur staan de boten op het scherm.

bardienst

Vanaf morgen kan je je weer inschrijven op een lijst voor het draaien van een bardienst in de komende winter.

We gaan het clubhuis van maandag tot en met donderdag alleen op de ochtend open doen. Vrijdag, zaterdag en zondag is het clubhuis de hele dag geopend. Dit omdat het steeds moeilijker wordt om het bar-rooster gevuld te krijgen.

afmelden

Als ligplaats houders met hum boot de box verlaten voor een vaartocht moeten zij zich wel afmelden bij de havenmeester. Zo heeft hij overzicht van wat er speelt op de haven.
Als men zich niet afmeld kan het voorkomen dat er een passant in de box ligt, dus afmelden.

Dit kan het simpelst via de telefoon die de havenmeester altijd bij zich heeft.

afmelden via: 06-155 38 515