03-10-2019
Beste lezer,

clubhuis open ??

Omdat het kan zijn dat er geen bezetting voor de bardienst is en dus het clubhuis gesloten is, hebben we iets bedacht.

Als het clubhuis geopend is wordt er door diegene die bardienst heeft een vlaggetje opgehangen aan het "lashok". Dit is via de web-cam thuis te zien. De bedoeling is dat het vlaggetje ruim voor de sluiting wordt "gestreken". We gaan kijken of dit werkt.

Stichting Behoud Hoogaars

De SBH wordt in de toekomst onze buurman. Zij gaan tussen de lasloods en de bunker een loods bouwen voor het onderhoud van hun schepen.

De stichting organiseert ieder maand een bijeenkomst voor de medewerkers. Nu hebben zij gevraagd of dit in ons clubhuis kan gebeuren. Hierin heeft uw bestuur toegestemd.

Iedere 1e vrijdag avond van de maand wordt er tussen 19:30 en 22:00 uur deze bijeenkomst gehouden. as vrijdag 4 oktober is de eerste keer.