images-1
28-11-2019
Beste lezer, de regen klettert tegen de ramen, het is koud en donker. Daarom aandacht voor een twee tal activiteiten in ons club huis in de komende maand.

onbeperkt gekookte mosselen eten

Bij voldoende belangstelling wordt er op zondag 15 december een grote tafel gedekt om te smullen van de gekookte mosselen en friet. Het lijkt ons een leuk idee om een grote tafel te dekken waar de leden met introducees aan plaats nemen.

Dit wordt mogelijk gemaakt door Hans T. in samenwerking met Doede.

Er zullen voldoende bijpassende biertjes en wijnen zijn.

datum: 15 december
inloop: vanaf 16:30 uur
start uitserveren mosselen: 18:00 uur
kosten: 19,50 per persoon voor de mosselen incl friet en garn.

graag opgeven via de onderstaande knop voor 12 december

december borrel

Hans en Doede willen nu op vrijdagmiddag 20 december een "december-borrel " organiseren. Een gezellig samenzijn om het watersport jaar af te sluiten, te meimeren over de toekomst en te starten met de komende feestdagen.

Als jullie voor de gezelligheid zorgen door te komen,
dan zorgt het bestuur voor de hapjes.

inloop vanaf 15:30 uur

Als je van plan bent om te komen geef dit dan wel even door,
zodat we voldoende voorraad hebben.
Als de hierboven genoemde activiteiten een succes zijn volgen er in het voorjaar van 2020 nog een aantal.