11-02-2020

Oorverdovend stil

In het clubhuis was te horen dat het oorverdovend stil is rondom de ontwikkelingen van de Dokhaven. Dit heeft een reden. Als vereniging hebben wij, op uitnodiging van de gemeente, mee gedaan met de aanbesteding van de exploitatie van het "passanten" gedeelte van de Dokhaven ook wel Stadshaven genoemd. Deze procedure loopt nog.

Omwille van de concurrentie kunnen we daar niet meer over zeggen.

Over de uitkomst valt op dit moment nog niets te zeggen maar als bestuur gaan we er van uit dat alles wat we doen in het belang moet zijn van de individuele leden en de vereniging in totaal.
Beste lezer, een aantal zaken.

Oorverdovend luid

Afgelopen zondag was er sprake van een stevige storm. Doordat er bij de toekomstige buren (stichting behoud hoogaars) grond werkzaamheden zijn uitgevoerd hebben wij te maken met "duin vorming" in de haven en op enkele bootjes.
Er wordt gewerkt aan een oplossing en beperking in de toekomst.

Diner

Wegens het succes van de laatste keer wordt er gewerkt aan een "diner" .
Dit wordt in maart georganiseerd door Doede en Hans.

nadere berichten volgen.

Evenementen commissie

We zijn nog steeds op zoek naar mensen die de evenementen voor de club willen organiseren.

Dus durf je het aan.... meld je.