28-03-2020
Beste lezer, het inschrijven voor het gebruik van de helling is vanaf nu gewijzigd.

Hellingen

De verwerking van het inschrijven voor de helling moet vanaf nu via een link op onze web-site. Alle reeds geplande afspraken zijn overgezet zodat het overzicht actueel is.

De link voor het inschrijven staat op de "leden only" pagina, dus is aanmelden vereist.

procedure

Via de link op de leden-only pagina komt met op de reserveringen pagina. Hier is een kalender tezien met vrije en reeds geboekte datum's. Door het aanklikken van de gewenste datum selecteer je deze.
De dag dat je uit het water gaat is de eerste datum die aangeklikt dient te worden, daarna nog 2 andere datum's. ( totaal dan 48 uur)
De laatste dag gaat de boot weer in het water en kan de volgende er uit.

Op dit moment zal het wisselen zoveel mogelijk tussen 16:00 en 17:00 plaats vinden, om zo weinig mogelijk kans op het doorgeven van het virus te krijgen.

Na het versturen krijg je een bevestiging per e-mail dat de reservering in behandeling is. Als de inschrijving definitief is wordt er weer een mail verstuurd.

Er is een totaal overzicht te zien waarop alle inschrijvingen vermeld staan. Als er op de naam van het club-lid geklikt wordt verschijnen de gegevens zoals telefoon nummer en e-mail adres zodat onderling te communiceren is.

Deze opzet staat nog in de kinderschoenen, dus er zullen best nog wel aanloop probleempjes zijn maar die proberen we op te lossen. Graag uw begrip.