29-05-2020
Beste lezer, vanaf as dinsdag 9:00 uur gaat het clubhuis/havenkantoor weer voorzichtig open. En we zijn op zoek naar hulp-havenmeesters........

vanaf dinsdag 2 juni

Vanaf komende dinsdag morgen 9:00 uur gaat het clubhuis weer open. Dit proberen we, om de leden de gelegenheid te geven gebruik te maken van het terras.

Maar wel onder de strikte voorwaarden van de overheid.

een aantal voorwaarden zij:
  • houd 1,5 mtr afstand, zowel op het terras als binnen.
  • niet meer dan 2 mensen aan een tafel
  • ontsmet je handen (gel is aanwezig)
  • blijf thuis als je koorts hebt.
  • blijf thuis als je benauwdheidsklachten hebt
  • maak na gebruik de tafel en stoelen schoon (papier en spray is aanwezig)
  • binnen zijn toiletten en keuken verboden gebied voor iedereen, behalve voor de dienstdoende mensen. Gebruik de buiten toiletten.
  • De drankjes dienen opgehaald te worden, nuttigen aan tafel.
  • men dient te zitten, staan op het terras, binnen en aan de bar is niet toegestaan
  • zijn de tafeltjes bezet, gebruik dan het terras aan de haven.
We zijn ons er van bewust dat het er niet leuker op wordt, maar samen hebben we een klus te klaren.

Dus houd afstand en let goed op elkaar, want met elkaar moeten we het doen. Diegene die het clubhuis openhouden zullen niet voor politie agent gaan spelen, dat is de eigen verantwoording van de leden.
Maar als het fout gaat moeten we het clubhuis weer sluiten.

beheerder

Dit jaar is er geen beheerder in ons clubhuis die voor eigen rekening en risico het clubhuis exporteert.
Dit jaar doen we het zelf. We moeten als leden gezamenlijk wel een inspanning verrichten, maar de opbrengsten zijn dus ook voor de club.
De leden worden ondersteund door Bert, en Alicia die zich een aantal uren per dag zullen inzetten.
We gaan geleidelijk starten met de "keuken"

prijzen

De prijzen voor de consumptie's zijn verhoogd ten opzichte van de winterprijzen, maar zijn lager dan het afgelopen zomer seizoen.
Dit is nodig omdat we te maken krijgen met meer kosten; zoals extra schoonmaak , schoonmaakmiddelen, ondersteuning in de bediening ed.

Parkeer druppel

Er zijn weer "parkeer druppels" in voorraad.
Per vaste ligplaatshouder is één druppel beschikbaar.

Stuur even een mailtje en het wordt geregeld.

havenkantoor

Om zo min mogelijk "geloop" op de steigers te krijgen wordt deze zomer het clubhuis gebruikt als havenkantoor. Passanten kunnen daar bij de hulphavenmeester zich aanmelden en afrekenen, wat natuurlijk digitaal en contactloos gaat.

hulp havenmeester

Ook komende zomer willen we weer gebruik maken van de inzet van de leden als gast heer(dame).
Voorlopig gaan we uit van de maanden juli en augustus.
Een aantal leden heeft zich al aangemeld maar er zijn nog dagen te vullen.
Over de tijden kunnen we nog niets zeggen, we denken aan de start in de middag tot de laatste brugopening voor de blauwe golf.
We moeten zien hoeveel passanten ons zullen bezoeken.
De definitieve tijden worden nog gecommuniceerd.
Via de onderstaande knop kan men zich aanmelden