09-07-2020
Beste lezer, tijdens de wekelijkse online meetings van het bestuur zijn het beheer en het draaien van de KLIP de afgelopen tijd veelvuldig ter sprake gekomen.

Uiteindelijk hebben we gisteren helaas het besluit moeten nemen dat vanaf as zaterdag ons clubhuis en terras tussen 12:00u en 16:00u gesloten zullen zijn.

Natuurlijk zijn we niet zomaar tot dit besluit gekomen.

’s Ochtends wordt het clubhuis geopend door ‘de koffieploeg’, maar ’s middags is het gebleken dat het onmogelijk is met inzet van de leden open te zijn.

Een keuze zou kunnen zijn om ook dan een betaalde kracht in te zetten, maar om uit de kosten te komen zouden we dan per direct de prijzen op de kaart omhoog moeten gooien.
Hoewel dit in de toekomst wellicht noodzakelijk zal blijken, willen we dit nu nog niet doen.

De hulphavenmeesters zullen bij overdracht aan het begin van de middag de sleutel krijgen van Rinus zodat passanten indien op dat moment gewenst wel het havengeld kunnen komen betalen.