12-04-2019
Beste lezer, een stukje van Doede en foto's van het jeugdzeilen......

BEDANKJE !

Beste leden,

Middels dit schrijven doe ik U de mededeling dat mijn vrouw Roos en ik (Doede) vanaf 01 April j.l. gestopt zijn met onze werkzaamheden in en voor het Clubhuis “De Klip”.
Samen hebben wij dit graag gedaan en daaraan ook veel plezier en voldoening beleefd, zeker ook door de lange periode dit te mogen en te kunnen doen.

Maar helaas komt aan alles een eind, zo ook aan deze vrijwillige activiteit.
Geen eind komt er aan de vele mooie herinneringen die er zijn bijgekomen.
Daar gaan we het nog vaak over hebben, zeker weten!!

Wij willen dan ook iedereen die daaraan hebben bijgedragen (leden en bestuur)
en niet te vergeten de “bardiensten” en de hulp vanuit de EK, bedanken voor de medewerking het enthousiasme en het plezier dat wij samen met U mochten beleven.
Wat dat betreft zijn al onze wensen vervult.

Eén echte wens hou ik nog over en dat is : dat wij komende winter(s) ons clubhuis vaak zullen bezoeken voor een drankje, een koffie of thee, een feestje, lezing of workshop of noem maar op, of gewoon even lekker schuilen voor de winterse kou, want….
we hebben een fantastisch (warm) clubhuis en daar moeten we zuinig op zijn, dat moeten we koesteren.

Nogmaals bedankt,
we zien elkaar wel weer

Roos en Doede

2015-06-13 (24)