08-05-2019
Beste lezer,

zomer avond zeilen

ivm de werkzaamheden voor de kabels op de Westerschelde zijn een aantal banen niet te bevaren.

Maar de geplande start op 15 mei gaat gewoon door.

Op de web-site staat op de dag van de wedstrijd vanaf 12 uur of de geplande wedstrijd doorgaat.

Dus wil je mee doen kom dan 15 mei naar de haven, maar kijk eerst op de site !!

gevonden

Er is een geheugen kaartje van Navionics gevonden.
geef even een berichtje als dit van jouw is.

Bestuursvergadering

In de laatste bestuursvergadering is afgesproken om over de vergadering een verslag te maken wat gepubliceerd wordt via de nieuwsbrief. Hierdoor willen wij de leden meer betrekken bij hetgeen er speelt op bestuurlijk vlak.

de eerste komt snel

Hulp havenmeesters

Het is heel belangrijk dat het rooster voor de hulp havenmeesters ingevuld wordt, dus wil je je inzetten voor onze haven schijf je dan in.

Het rooster hangt op het prikbord in het clubhuis.

Evenementen Commissie

Wij zijn opzoek naar enkele leden die de evenementen commissie kunnen bemannen/vrouwen.
Voor de vereniging is het van groot belang dat er het hele jaar door activiteiten voor en door de leden wordt georganiseerd.
Zie je zitten om dit op te pakken, stuur dan een berichtje

Meld vertrek en aankomst

Voor de goede gang van zaken is het belangrijk dat er aan de havenmeesters gemeld wordt als men z'n box verlaat.

Zo weten de havenmeesters of die box gebruikt kan worden voor de ontvangst van onze gasten.

Als er niets bekend is kan het zijn dat bij aankomst de box ingebruik is door een passant, dus meld vertrek en terugkeer.

Als de terugkeer nog onzeker is bel dan een paar dagen van te voren zodat de havenmeesters hier rekening mee kunnen houden.

Telf. nr havenmeester: 06-155 38 515