26-04-2021
Beste lezer,

Van de bestuurstafel

Naar aanleiding van de persconferentie van 20 april jl. zijn we ontzettend blij dat het terras van de Klip met ingang van 28 april weer open zal kunnen. Op de haven hebben we gemerkt dat het begint te kriebelen en veel leden staan te popelen om, de maatregelen in acht nemend, elkaar te ontmoeten.
Helaas is het tot op heden niet gelukt een exploitant voor de Klip te vinden. De advertentie zoals die eerder in samenwerking met de commissie is opgesteld, zal opnieuw worden gepubliceerd.
Dit betekent dat voor een open terras, we wederom een beroep zullen moeten doen op de zelfwerkzaamheid van de leden. We willen ernaar streven om dagelijks van 13:00 tot 18:00 het terras van de Klip te openen. Hiertoe zal het bestuur komend weekend het terras naast de Klip en het terras ‘boven’ het mastenrek herinrichten. Er zal een lijst in de Klip komen te hangen waar u op kunt inschrijven om te helpen de heropening van ons clubhuis te realiseren.
Als u vanaf 28 april wilt weten of het terras van de Klip open is, kunt u dit zien op de webcam. Bij een open clubhuis zal de clubvlag op het huisje naast de helling worden gehangen.

Na de vorige bestuursvergadering hebben wij u gevraagd te laten weten of u opnieuw zou instemmen met Dick Altena als penningmeester. 75 leden hebben op de stemknop gereageerd en allen stemden voor, een aantal van u heeft nog een opmerking hierbij toegevoegd waarvoor we u namens Dick van harte willen bedanken, ook voor het vertrouwen in hem als penningmeester na alle jaren.