29-05-2022
Beste lezer, dit weekend is voor onze haven geweldig verlopen, meer dan 130 schepen zijn er in onze havens geweest. Vandaag lopen de havens weer leeg, gaan onze gasten weer naar huis en komende de leden weer thuis.

De meeste passanten bleven één nacht maar 2 nachten of een hele weekend was geen uitzondering.
IMG_3132
IMG_2240

Onze havenmeester Rinus

heeft het vuur uit zijn sloven gelopen om al de boten op een plaats te krijgen en er voor te zorgen dat er betaald werd. Rinus is ondersteund door Thomas en Lars
IMG_0852
Aan de wachtsteiger voor de Dokbrug lagen de boten 3 rijen dik
IMG_0853
Claudia en haar team hebben o.a. vrijdagavond een groep van 50 watersporters uit Yerseke voorzien van voedsel en drank. Het was heel gezellig.
De Watersport Vereniging Yerseke lag met 22 boten in de Stadshaven en zijn gezellig vrijdagsavonds naar ons clubhuis gewandeld. (nog geen 10 minuten)
IMG_3156
IMG_3151

Groepen uit:

Yerseke, Gent, Blankenberge, en Noordschans zijn bij ons aangemeerd, en uitgewaaierd over het centrum van Vlissingen.
IMG_3141
IMG_3143
IMG_3134
Voor de komende tijd hebben zich al 2 groepen aangemeld; Engelse zeilers en motorboot vaarders uit Brabant.

De vooruitzichten zijn goed.

tegen bezoek

Als vereniging zijn wij van harte uitgenodigd voor een bezoek aan de club uit Yerseke.

Wie pakt dit op ???