IMG_2059
07-07-2021
Beste lezer, het watersport seizoen staat in de startblokken, de passanten hebben de weg naar onze haven weer gevonden.

Om in de komende weken Rinus ondersteuning te geven, is het gelukt om een hulp-havenmeester aan te trekken. Thomas zal de komende weken als havenmeester onze gasten verwelkomen. Thomas heeft zijn sporen verdiend bij de scouting de Watergeuzen, en weet dus wat bootjes zijn. De eerste dagen zal Thomas vanaf 15:00 uur op de haven zijn en straks(start schoolvakantie's) gehele dagen.

IMG_2061

Niet alles gaat zoals we zouden willen

We waren opzoek naar 2 hulp-havenmeesters, maar dat is niet gelukt.
Thomas doet van maandag tot en met vrijdag het havenmeester-schap Dus zijn we onder de leden nog opzoek naar invulling voor een aantal dagen.
Zie je dit zitten geef je dan op, door deze mail te beantwoorden met vermelding van de dagen.

De onderstaande dagen zijn nog vrij:
zaterdag 17 juli
zondag 18 juli
woensdag 28 juli
donderdag 29 juli
vrijdag 30 juli
zaterdag 31 juli
zondag 1 augustus
zaterdag 7 augustus
zondag 8 augustus
zaterdag 14 augustus
zondag 15 augustus
zaterdag 21 augustus
zondag 22 augustus
zaterdag 28 augustus
zondag 29 augustus

Graag zo snel mogelijk reageren zodat we het rooster compleet kunnen maken.

Afwezigheid melden !!

Wordt je ligplaats door afwezigheid van de boot niet gebruikt (lang weekend, vakantie enz.) dan dit doorgeven aan de havenmeester zodat we deze kunnen gebruiken voor het ontvangen van onze gasten.

Stadshaven Scheldekwartier

Door leveringsproblemen van onderdelen is de aanleg en inrichting van de Stadshaven Scheldekwartier vertraagd en wordt er nu naar gestreefd om rond 9 augustus de 1e schepen te kunnen verwelkomen