01-10-2021
Beste lezer,

Het is weer bijna zover, het najaarswerk zit er al weer aan te komen! Als iedereen in het kader van de zelfwerkzaamheid z’n steentje bij draagt, houden we alles netjes en zo ook de kosten binnen de perken.

We leven nog steeds in een tijd dat besmetting met het Corona virus een reëel risico is en dat het verstandig is niet met grote groepen bijeen te komen.
Vandaar dat wij als vereniging onze verantwoordelijkheid moeten nemen en het winteronderhoud zo goed mogelijk te organiseren en te spreiden over het najaar en winter.

Concreet houdt dat in dat wij aanstaande winterperiode in wat kleinere groepen tegelijkertijd bijeen willen zijn. Met name tegelijkertijd in het clubhuis. Tijdens pauze’s en bij slecht weer zoeken we namelijk allemaal het clubgebouw op.

Zaterdag 23 oktober starten de winterwerkzaamheden.

Alle werkzaamheden staan op de werkzaamhedenlijst, sommige werkzaamheden worden ter verduidelijking toegelicht met wat foto’s. Deze lijst kunt u binnenkort vinden op onze website en de papieren versie in het clubhuis.

In basis hebben we een aantal ploegen nodig voor;
  • Groenvoorziening John Meijer
  • Onderhoud steigers Peter de Visser
  • Schilderwerk John Meijer
  • Elektra en verlichting Peter Busé
  • Schoonmaak/opruimen John Meijer
  • Hellingploeg Rob Besse
  • Loodgietersploeg John Meijer
  • Inspektie- en veiligheidspl. John Meijer
  • Bestrating John Meijer
Voorafgaand aan de werkzaamheden moet één en ander met de bovenstaandeploegleiders goed worden doorgenomen. Na die instructie kan er per groepje of individueel, een zaterdag of eventueel doordeweekse dag afgesproken worden. Het is zaak toegangssleutels, materialen etc. goed vooraf door te nemen.

De bekende Toolbox meeting zal niet “klassikaal” in het clubhuis worden gegeven, maar iedereen kan het exemplaar voorafgaand aan de werkzaamheden doorlezen en vervolgens tekenen voor gezien. Voor iedere “ploeg” is er een exemplaar.

Met de werkzaamheden willen we dus starten op zaterdag 23 oktober.

Het is niet de bedoeling dat iedereen, hoe enthousiast ook, dan al gelijk de eerste zaterdag komt!

Laat het van tevoren even weten aub. De gebruikelijke koffie en lunch worden uiteraard weer verzorgt in het clubhuis.

In het clubhuis ligt ook de werkregistratielijst.
Houdt aub goed hier op bij wanneer u heeft gewerkt.
Tot binnenkort!

Uw bestuur