22-09-2017

Beste lezer,

een aantal zaken .......

de Bliss loopt vast

De "Alcohol-race" eindigde zaterdag middag voor Hans Robbers van de Bliss minder gunstig, met in totaal 6 opvarenden aan boord kwam hij bij het invaren van de haven van Blankenberge boven op een zandbank te zitten. De harde storm van afgelopen week had weer een flinke zandplaat neergelegd bij de haveningang. Op eigen kracht loskomen zat er niet in. De kiel zat vast in het zand.
bekijk hier de video

duotocht

De tocht der tochten is gestart!
Dit jaar doen er 4 leden/ligplaatshouders uit onze haven mee.

In het totaal zijn er 22 deelnemers dus onze leden zijn goed vertegenwoordigd .

Op Facebook worden veel verhalen en foto's gedeeld, daarom is er op onze site een speciale link. Zo kan je zonder zelf face-book te hebben toch kijken wat er zich afspeelt.

kijk hier

de actuele positie van de deelnemers is hier te zien:

de Klip

Op zondag 1 oktober neemt Doede de sleutel van ons over en hij zal, samen met Danny en Siewert, de komende winter voor de Klip en leden zorgen. Wij gaan een paar weken op vakantie.

Vanaf 5 november is de Klip iedere zondagavond open tot 17 december. Er zal een menu worden geserveerd, u ontvangt wekelijks een e- mail wat we serveren.

Noteer alvast in uw agenda:
zaterdag 25 november LAS VEGAS avond, vanaf 17.00, u hoort nader
vrijdag 22 december Kerstdiner, je kan je al opgeven want VOL = VOL

Rest ons om iedereen te bedanken voor uw klandizie en bezoek aan ons eetcafé, wij kunnen terugkijken op een geslaagd seizoen en hebben weer het volste vertrouwen en nieuwe plannen voor 2018.

Met vriendelijke groet,
Meindert & Joke