06-03-2022
IMG_2808 2
Beste lezer, er is iets moois te melden...........

groot nieuws

Afgelopen zaterdag is het contract getekend met de pachtster Claudia,
die het clubhuis gaat bestieren.

Claudia en Maurice - broer en zus gaan samen met hun partners er voor zorgen dat het clubhuis vanaf 1 april weer 7 dagen in de week geopend is van 9 tot ???
Zij zullen dat met z’n vieren doen, dus er zal niet altijd de zelfde persoon achter de bar staan.

Ze hebben er erg veel zin in en zitten vol plannen.
Verderop in deze nieuwsbrief stellen zij zichzelf voor.

Om een frisse start te kunnen maken wordt het clubhuis onderworpen aan de voorjaarsschoonmaak, dit heeft gevolgen voor de openingstijden.

Vrijdag 11 maart is het clubhuis vanaf 12:00 uur gesloten.
zaterdag en zondag, 12 en 13 maart gehele dag gesloten.

Maandag 14 maart vanaf 9 uur geopend.

openingstijden:

tot 1 april: maandag t/m donderdag van 09:00 tot 12:00 uur
vrijdag zaterdag en zondag van 09:00 tot sluit
na 1 april in de middag ook open!

In de weekenden (vrij, zat, zon) is de Klip de hele dag geopend,
waarbij tevens maaltijden (lunch/diner) worden geserveerd, hier is reservering zeker in het begin wel gewenst.

Bemanning van "de Klip" 2022 stelt zich voor:

Goedendag beste leden van vvw Schelde,

We willen ons graag even aan u voorstellen.

We zijn in overleg met het bestuur tot de overeenkomst gekomen dat we per 14 maart jullie mooie clubhuis “de Klip” op gebied van eten en drinken mogen gaan exploiteren.

Wie zijn wij?
Maurice & Monique Christiaansen en Gary & Claudia Elder, (Maurice en Claudia zijn broer en zus) zullen het dagelijkse reilen en zeilen van het clubhuis op zich gaan nemen. Het wordt dus een echte familie aangelegenheid!
We zijn super gemotiveerd en enthousiast dat wij jullie clubhuis mogen gaan uitbaten.

Wij zijn alle vier woonachtig in West-Souburg en allen hebben horeca ervaring. Tevens hebben we bij meerdere verenigingen in kantines geholpen.
Maurice en Monique hebben 3 kinderen 2 dochters van bijna 22 en een zoon van 15. Daarbij hebben ze diverse huisdieren en buiten lopen kippen en zwemmen koikarpers.
Gary (van Schotse afkomst en nu zo’n 18 jaar woonachtig in Vlissingen) en Claudia hebben geen kinderen maar wel een hondje Bono, een kat en kippetjes.

Via vrienden die lid zijn van jullie watersportvereniging werden we erop geattendeerd dat men uitbaters zocht voor “De klip”.We werden al snel enthousiast. We gaan u een concept aanbieden waar betaalbaarheid hoog in het vaandel staat, maar kwalitatief goede, eerlijke en simpele ingredienten de hoofdrol gaan spelen. In het seizoen (april tot september) zijn wij 7 dagen in de week geopend. “de Klip” is dan toegankelijk voor de VVW Schelde leden, botenpassanten, maar ook voorbijkomende fietsers en wandelaars zullen van harte welkom bij ons zijn voor een versnapering.

Ook willen we in overleg met het bestuur en de leden leuke evenementen organiseren. Zo behoren live optredens, ambachtelijke vis-rokerij dag, kaartavonden , mossel avonden, etc etc tot de mogelijkheid. Uiteraard staan we altijd open voor leuke ideeën die leden of bestuur hebben.

In de afgelopen corona periode is het voor vrijwel alle (sport)verenigingen erg zwaar geweest en heeft een ieder de contacten van het verenigingsleven moeten missen. Maar wij hopen dat “De Klip”, wederom, een gezellige ontmoetingsplaats wordt voor jong en oud.

Wij hebben er erg veel zin in en willen dat leden en passanten zich weer thuis voelen in “De Klip”.

We heten u van harte welkom voor een hapje of een drankje!!
Claudia & Cary
10253759_641116575979128_5078680820458975679_n(fotoklip)