16-08-2020
Beste lezer, dit seizoen is anders dan andere jaren. Het corona virus zorgt er voor dat er maatregelen genomen moeten worden, en dat de mensen wegblijven met alle gevolgen van dien.

Het is vandaag 16 augustus, vorig jaar op deze dag voer het 1000e jacht onze haven binnen.
Tot nu toe zijn dat er dit jaar 680.

320 bootjes minder aan onze steigers en dat is goed te merken. Tot nu toe hebben we meer dan 35% minder inkomsten vanuit de passanten. De kurk waar op onze vereniging dreef wordt een heel stuk kleiner.

Clubhuis

Er is geprobeerd om het clubhuis open te houden met een "kleine keuken" maar dat is niet gelukt. De verhouding inspanningen, opbrengsten en uitgaven waren niet goed.
De komende 2 weken zal Alissia in de middag het clubhuis vanaf 16:00 uur open houden tot 19:00 uur, dit zal dan enkele zijn voor een drankje en om de passanten de gelegenheid te geven om af te rekenen.

Vanaf maandag 31 augustus gaan we wat betreft de openingtijden van het clubhuis over in de "winter" stand. (leden-gebruikers zorgen zelf voor bemanning-clubhuis)