27-08-2020
Beste lezer, het zomerseizoen loopt op z'n eind en we rollen het najaar in. Gisteren heeft uw bestuur via Zoom overlegd over diverse zaken, een aantal worden hier onder vermeld.

clubhuis

Vanaf as maandag zal het clubhuis weer opgehouden worden door de leden. We gaan de openingstijden het zelfde doen als de afgelopen winter.
Op het prikbord hangt een inteken lijst waarop aangegeven kan worden wanneer men bardienst draait.

Het clubhuis is 's middags dicht, behalve als het open is.

Dit klinkt een beetje raar, maar bedoeld wordt dat als er door de leden in de middag het clubhuis opgedaan wordt dit natuurlijk kan. Dit zal door de vlag op het lashok kenbaar gemaakt worden.
Deze vlag is te zien op de web-site via de web-cam

Danny van Wijnbergen is bereid gevonden om als CC te dienen. Danny wordt de club-coördinator, zal zich bemoeien met de voorraad, schoonmaak en sleutels ed. Hij wordt bijgestaan door een aantal leden.

exploitant clubhuis

Voor het komende jaar is het belangrijk dat er op de haven een exploitant is voor het clubhuis, wij als bestuur zijn hier druk mee bezig, om een situatie zoals afgelopen zomer te voorkomen.

nieuwe leden

De afgelopen maanden zijn er een aantal nieuwe leden bij gekomen. We gaan hiervoor iets organiseren zodat zij zich thuis zullen voelen bij ons op de haven.
Ook wordt gedacht aan een mannier dat de nieuwe leden zich voor kunnen stellen aan de overige leden. Gedacht wordt aan een stukje tekst met foto in de nieuwsbrief.

ALV 2020

Dit voorjaar kon de ALV niet doorgaan. We hebben een oplossing gevonden om dit corana proof toch te gaan doen, en wel begin oktober. De datum en lokatie wordt nog doorgegeven.
Er staan belangrijke zaken op de agenda, zoals SCHELDE-DOK, tarieven, statuten, en financiële verantwoording.

Duotocht

De 41e Zeeuwse Duotocht gaat dit jaar gewoon door. Gewoon is niet het goede woord, want het wordt corona-proof. Geen gezamenlijke briefing vooraf, geen gezamenlijke maaltijd en prijsuitreiking in het clubhuis. Dus enkel varen, genieten en een klein beetje uitrusten.
Op dit moment zijn er 9 inschrijvingen, er zijn er enkele nog in afwachting, dus er kan nog worden ingeschreven.
Alle info vind je hier.