04-11-2020
Beste lezer,
Met ingang van vandaag, 4 november zijn er landelijk weer nieuwe, strengere maatregelen getroffen rondom COVID-19.

Als vereniging moeten wij hier uiteraard gehoor aan geven, in het belang van de gezondheid van onze leden.

Het clubhuis zal voorlopig gesloten blijven, en in ieder geval de komende twee weken zal ook het sanitair op de haven worden afgesloten.

Nu de ‘groeps’grootte buiten is aangescherpt van vier naar twee personen, zien we ons ook genoodzaakt het winterwerk tot nader orde uit te stellen.

Wanneer u zelfstandig een karwei op de haven wilt aanpakken is dat natuurlijk geen probleem, maar het georganiseerde winterwerk op zaterdagen zullen we, zelfs in aangepaste corona-vorm, voorlopig moeten laten varen.