images-1
24-12-2020
Beste lezer, de feestdagen staan voor de deur maar er zijn nog een paar dingen die we kwijt willen in deze nieuwsbrief.

informatie bijeenkomst 16 december

Deze informatie bijeenkomst kunnen we als geslaagd beschouwen. De opkomst was best goed, bijna 50 leden. Het was leuk elkaar te zien en horen.
Van de info is een verslag gemaakt en de presentatie incl de foto's is op de leden-only pagina terug te lezen en zien.

3 januari 2021

Omdat er door de Corona regels geen nieuwjaarsreceptie gehouden kan worden in het clubhuis, doen we het op 3 januari digitaal.
Dit zal weer gaan via Zoom. We willen een ludieke kwis op zetten om te kijken wie het " slimste lid " is, de voorzitter zal een nieuwjaars toespraak houden, waarna we gezamenlijk een proost uit zullen brengen op het nieuwe jaar.

aanvang: 16:00 uur
start kwis: 16:15 uur
daarna: toespraak voorzitter en proost op 2021

Op 3 januari ruim voor de aanvang ontvang je een e-mail met de link voor de Zoom bijeenkomst.

Het is door de corona niet mogelijk dat de penningmeester een rondje geeft, maar dat houden jullie te goed.