31-12-2020
Beste lezer, dit is de laatste nieuwsbrief van dit jaar.....

Terugkijkend naar het afgelopen jaar kunnen we zeggen dat het best een bijzonder jaar is geweest. Door de invloed van het Corona virus is heel veel heel anders gegaan dan dat we gewend waren.
Een paar zaken: clubhuis dicht, haven dicht, daardoor minder passanten en geen beheerder/havenmeester.
In de zomer konden we toch passanten ontvangen, maar de Corona maatregelen moesten wel gerespecteerd worden.
We kregen van veel passanten complimenten dat het zo goed geregeld was. Het clubhuis is in de zomer door de inzet van verschillende leden open gebleven en we konden een bescheiden horeca invulling geven aan bezoekers van ons clubhuis.

In het komende jaar zullen een aantal zaken onze aandacht vragen. Zo zijn wij als bestuur opzoek naar een invulling voor de functie van beheerder/havenmeester in het clubhuis. In het afgelopen najaar heeft hier een commissie over nagedacht, gesprekken met deskundigen gevoerd en een advies aan het bestuur uitgebracht.
De commissie is nu klaar en is het bestuur aan zet om een geschikte kandidaat te vinden. De werving wordt per direct gestart, al zal het niet eenvoudig worden om een "schaap met 5 poten" te vinden.

Ook de passanten haven in de Dokhaven zal ontwikkeld worden. En zoals het er nu voorstaat zullen wij als vereniging hier nauw bij betrokken zijn. Dit heeft voor ons grote betekenis, we worden van klein haventje, een servet, een serieuze watersport spot, een flink tafelkleed.
Op korte termijn komen we met details naar de leden.

Omdat het clubhuis alweer geruime tijd gesloten is zien we elkaar veel minder dat dat we dat gewend waren.
Daarom organiseren we op 3 januari vanaf 16:00 uur een digitale nieuwjaars meeting.
We zullen starten met een quiz, om nu eens op ludieke wijze te kijken wie het “slimste clublid” is.
Zorg dat je een hoofd deksel bij de hand hebt, want het wordt petje op petje af.

De winnaar zal later de trofee overhandigd krijgen.

Hierna zal onze voorzitter het woord richten tot de aanwezigen en aan het eind het glas heffen op het nieuwe jaar.

Jullie ontvangen op zondagmiddag 3 januari na 15:00 uur een e-mail met een link waardoor de nieuwjaars meeting geopend kan worden.

Als laatste wil ik iedereen een goede jaarwisseling wensen en veel goeds voor het komende jaar, dat we dan weer met heel veel plezier en in goede gezondheid bezig kunnen zijn met onze watersport en clubleven.

Dick A.