10-01-2021
Beste lezer, voor het komend seizoen zijn wij opzoek naar een clubhuis beheerder / havenmeester. Daarom staat de onderstaande tekst nu op onze website. Als je iemand weet die mogelijk interesse heeft stuur dan deze mail door. Of plaats dit bericht op facebook of twitter zodat we snel een groot publiek bereiken.

Voor de exploitatie van ons clubhuis de Klip (restaurant en bar) en het beheer en toezicht van onze jachthaven(s) zijn wij per 1 april bij VVW Schelde op zoek naar een:

BEHEERDER CLUBHUIS / HAVENMEESTER

Wij zoeken iemand (dit kan ook een echtpaar cq duo zijn) met affiniteit tot de watersport die met als basis het clubhuis de leden en passanten als ondernemer van een drankje en/of goede maaltijd voorziet en die daarnaast in opdracht van de vereniging het beheer over de haven(s) en de inrichting verzorgt. Hierbij hoort ook het ontvangen van gasten, toewijzen van ligplaatsen en innen van de havengelden en het bijhouden van de haven-administratie