17-01-2021
Beste lezer, een paar dingen......

Damwand

De werkzaamheden voor het aan brengen van de damwand in onze haven zijn, nadat ze zo voortvarend gestart waren, stil gelegd.
Dit komt door een juridisch geschil tussen de Gemeente Vlissingen en Rijks Waterstaat. RWS gaat op de grond van de gemeente Vlissingen een damwand aanbrengen, en dat moet juridisch goed geregeld zijn. RWS is hier meermalen op gewezen waar gaat gewoon z'n gang. Nu heeft de Gemeente haar spierballen laten zien en het werk stilgelegd. Waarschijnlijk worden de werkzaamheden deze week weer opgestart. Beide partijen zijn bij de notaris geweest.

Helling

De onderdelen die gegalvaniseerd moesten worden zijn weer terug. Er wordt gewerkt om deze weer te monteren en de helling-kar gereed te maken voor zijn taak.
Zodra dit het geval is kan er worden ingeschreven voor het hellingen.

Dit inschrijven zal, net als vorig jaar, via de leden-only pagina op onze website gaan.
Schermafbeelding-2021-01-14-om-17.03.13

Extra ALV

Omdat de contracten voor de exploitatie van een jachthaven in de Dokhaven
op het punt staan om getekend te worden wil uw bestuur dat de leden op de hoogte zijn van wat er gaat gebeuren.

Wie, wat, waar, wanneer, hoeveel. Zomaar een paar steekwoorden waar op antwoord wordt gegeven in de extra ALV die we via een Zoom meeting gaan organiseren.

3 februari is de ALV we starten om 19:30 uur. Tussen 14:00 en 17:00 uur ontvangt u een e-mail met de inlog link.

Tijdens de ALV zal er gevraagd worden om in te stemmen met het beleid van uw bestuur. Dit zal via een stemming gaan in de Zoom meeting.

Dit wordt twee maal gedaan. De eerste keer door de leden die deelnemen aan de ALV meeting. De tweede keer kunnen de leden stemmen die een volmacht hebben ontvangen van leden die niet aan de ALV meeting deelnemen.

Waterpeil

Ten behoeve van onderhouds werkzaamheden aan de kanaaloevers, e.d. wordt het kanaalpeil op het Kanaal door Walcheren met 0,60 m verlaagd naar N.A.P. + 0,30 m.
Deze kanaalpeilverlaging geldt voor de periode van zaterdag 6 februari 2021 tot en met zaterdag 20 maart 2021.