03-02-2021
Beste lezer, via de onderstaande link kan je deelnemen aan de ALV van vanavond, start om 19:30 uur

AGENDA

1. Opening
  2. Verslag vd buitengewone ALV dd 06-11-2019
  3. Presentatie en toelichting:
    1. verloop onderhandelingen
    2. inrichting Stadshaven Scheldekwartier
    3. passantenhaven & ligplaatsen van de VVE
    4. inhoud overeenkomst
    5. financiële afspraken & begroting
  4. Voorstel aan de ALV is:
    1. in te stemmen met het tekenen van 2 overeenkomsten (zie toelichting) met logischerwijs de daaruit voortvloeiende verplichtingen en rechten.
    2. stemmen over bovengenoemd voorstel (dit gaat via Zoom)
  5. Rondvraag en sluiting

Stemmen via Zoom

Op de ALV die woensdagavond plaats vindt zal worden gevraagd of u voor of tegen het voornemen van uw bestuur bent. Dit gaat via Zoom er zal op uw scherm een vraag verschijnen met de keus uit twee antwoorden; voor of tegen. Direct is zien hoeveel deelnemers er gestemd hebben en de uitslag wordt ook gelijk gedeeld.

Het stemmen zal twee keer gebeuren. De eerste keer kunnen de deelnemende leden voor zich zelf stemmen. De tweede ronde is voor de leden die aan een deelnemend lid een volmacht hebben gegeven.

Beide uitslagen worden bij elkaar opgeteld en vormen de eind uitslag.

stemmen via volmacht

Als u niet deel kunt nemen aan de Zoom bijeenkomst kunt u dmv een volmacht uw stem uitbrengen.

Leden die hier gebruik van willen maken moeten dit voor 18:00 uur op 3 februari per mail bij het bestuur melden.
In de mail moet staan: uw naam en de naam van diegene die namens u via de volmacht de stem uit zal brengen.