06-02-2021
Beste lezer, zoals je misschien weten zit ik (Rony Grooten) in het bestuur van de stichting Zeilrace & Rally die tweejaarlijks een wedstrijd en toertocht naar het zuiden organiseert.

Voor 17 juli 2021 staat een evenement van Scheveningen naar Plymouth op de rol. We weten natuurlijk nog niet hoe dat met de Coronapandemie zal gaan, maar voorlopig gaan we voort met organiseren en is er zondag a.s. (morgen dus) een digitale informatie meeting voor belangstellenden.

Ik maak je graag daarop attent, omdat ik van enkele leden wel hun belangstelling heb vernomen.
We organiseren een wedstrijd van 500 NM non-stop, een toertocht van 350 NM met mogelijke tussenstops en een Student League wedstrijd van 400 NM, waarbij een schipper met een studentencrew de wedstrijd vaart.In die laatste categorie heb ik met Oneiros en drie puike student-bemanningsleden meegedaan en zelf mogen winnen. Toen was de wedstrijd van Scheveningen naar St. Malo.

Enfin, ben je geïnteresseerd meld je dan aan via onderstaande link, ga naar de website https://zeilrace-rally.nl/news/schrijf-je-hier-in-voor-de-zoom-call-zaterdag-7-februari-_1 of benader mij als je vragen hebt, je bent van harte welkom!
Rony
ronygrooten@gmail.com

Zien we je morgen ONLINE ?

Vanaf 1400 uur starten wij met een informatieve ZOOM call over onze 2021 editie naar Plymouth!
Voor (kandidaat-)deelnemers aan de Scheveningen Zeilrace & Rally en geïnteresseerde wedstrijd- en toerzeilers en deelnemers aan de StudentLeague wordt een boeiende presentatie/programma aangeboden, met veel informatie over de race en de toertocht naar Plymouth.

Ga hier naar de ZOOM link

Tot morgen!