7F0EC7FE-E1C8-4D62-B7A3-EB7D1129F073
12-02-2021
Beste lezer, het plannen voor de hellingbeurt kan van af nu.
Van 1 tot 16 maart kan er voor 3 dagen ingetekend worden, daarna geldt tot 15 juni een max van 2 dagen.
Het reserveren gaat via de web-site (zie onder)

Hij doet het weer

De laatste klussen zijn gedaan, de hellingkar is weer operationeel.

Hellingen

Het is vanaf nu weer mogelijk om te reserveren voor een hellingbeurt.
Net als vorig jaar zal dit weer gebeuren via de web-site, want door de Corona maatregelen kunnen we dit niet in het clubhuis doen.
Door op de onderstaande rode knop te klikken kom je op de reserverings pagina.(zonder in te hoeven loggen)

Klik op de datum dat de boot uit het water gaat en daarna op de datum dat de boot terug het water in gaat.
De tijden zijn ook in te vullen maar belangrijk is wel dat er met Rinus een afspraak gemaakt wordt voor de bediening van de lier.

Nieuw dit jaar is de mogelijkheid om zelf de afspraak eventueel te wijzigen of te annuleren.
Hiervoor staan “links” vermeld in de e-mails die verstuurd worden ter bevestiging van de helling afspraak.
MoonSailor 189
VVW Schelde 80jaar
52B62948-63C9-44D6-8293-BA1B2FD67E08

Overzicht geplande hellingafspraken

via de groene knop kom je op de pagina waar het overzicht van alle geplande afspraken te zien is.

wat kost het hellingen

Een reguliere hellingbeurt (2 of 3 dagen) kost € 120,-. Maar de werkende leden konden dit door aan de werkplicht te voldoen terug verdienen.
Door de Corona maatregelen was het afgelopen tijd niet mogelijk om met grotere groepen op de haven te zijn. Zodoende was het niet voor alle leden mogelijk om aan de "werkplicht" te voldoen.

Dus heeft het bestuur besloten om dit jaar voor alle ligplaatshouders de reguliere hellingbeurt niet in rekening te brengen.
Natuurlijk moet er wel afgerekend worden voor het gebruik van de HD spuit en de milieu heffing (samen € 21,-)

De overige helling tarieven staan op de website. ( klik hier )

Waterpeil

Op zaterdag 20 maart gaat het waterpeil in de haven weer naar zomer niveau, dus let op uw diepgang bij het inplannen