28-07-2022
Beste lezer, het seizoen is nu in volle gang, en deze week hebben we de grens van de 1000 bootjes die in onze havens aanmeren gepasseerd. Afgelopen woensdag hebben wij als bestuur het laatste overleg gehad voor de vakantie, in augustus zijn wij "vrij"

Veel is er de laatste vergadering niet besproken maar ik kan wel een aantal mooie zaken vermelden:

Na de vakantie wordt er gestart met een "commissie" die de statuten van onze vereniging aan gaat pakken, doel hiervan is om voor de komende ALV in 2023 tot een voorstel te komen waar alle partijen zich in kunnen vinden.

Het jeugdzeilen krijgt een nieuwe boost. In het voorjaar 2023 willen we weer opstarten. Er zijn weer leden enthousiast om met de jeugd aan de slag te gaan. wordt vervolgd.

Er is intensief overleg geweest tussen ons, gemeente, provincie en Damen maar het ziet er nu naar uit de openingstijden van de Dokbrug verruimd worden zodat deze beter aansluiten op de Blauwe Golf.

Op openingen van de Dokbrug is een negatief puntje wat de passanten in de Stadshaven ervaren. Een ander puntje is het ontbreken van Wifi voor de passanten, hier wordt druk aan gewerkt om dit met acceptabele kosten voor elkaar te krijgen.
Na afloop van de maand worden de passanten waarvan de e-mail adressen bekend zijn gevraagd om een vragenlijst in te vullen over zaken die fout gaan en die goed lopen. Met deze feedback kunnen wij waar mogelijk snel bijsturen indien dit nodig is.
Als algemeen rapport cijfer krijgen wij een 8,1 gemiddeld, dus dat is niet slecht.

In september willen wij ook onder de leden een vragenlijst verspreiden waarin gevraagd zal worden naar de ervaringen in de haven(s) en het clubhuis.

Om de continuïteit te waarborgen is er gekozen voor wat aanpassingen in de openingen van de Klip, zie hier onder:

Maandag, dinsdag, woensdag en donderdag is "de Klip"
gesloten van 13:00 tot 16:00 uur.
Vrijdag, zaterdag en zondag is het clubhuis de gehele dag geopend
vanaf 09:00 uur.

De keuken is normaal geopend tot 19:30 uur

Rest mij u allen een prettige zomer te wensen en we zien elkaar
op de steiger, terras of elders.

Dick A.
Reageren op de nieuwsbrief wordt op prijs gesteld.