15-09-2022
Beste lezer, als bestuur zijn we de afgelopen week bij elkaar geweest. Een korte weergave van enkele zaken die daar besproken zijn.

Ingekomen stukken

Van een lid (met een paar anderen) hebben wij een paar e-mails gekregen met een aantal vragen over gang van zaken binnen onze vereniging. Deze vragen worden door uw bestuur beantwoord en als de vraagstellers dit willen, kunnen de vragen en antwoorden met de overige leden gedeeld worden via de web-site, zodat een ieder zijn oordeel kan vormen.

Helling

De helling geeft ons zorgen; de rail onderwater en de steigers rondom moeten vervangen cq gerepareerd worden. Komende week buigen een aantal techneut leden zich over deze problemen en zullen trachten tot een oplossing te komen.

Enquete clubhuis seizoen 2022

Omdat wij als uw bestuur graag willen weten wat er onder de leden leeft, wordt u de komende dagen uitgenodigd om een enquete in te vullen. Er wordt gevraagd naar uw mening over clubhuis, sfeer, aanbod ed. Zodat er een onderbouwd besluit genomen kan worden voor de winter en het komende zomer seizoen. Deze enquete is enkel voor de leden, als er eenmaal een formulier is ingevuld zal dit niet een 2e keer lukken. Dit om dubbele inzendingen te voorkomen.

Onder de passanten wordt er na afloop van de maand ook een enquete verspreid. Er zijn tot eind augustus meer dan 200 reactie's binnen gekomen zodat wij een aardig inzicht krijgen in de "tops" en "flops" in onze havens.

De uitslag van al die vragen wordt t.z.t. met jullie gedeeld.

Energie

Dat de energie-prijzen omhoog schieten zal u niet vreemd in de oren klinken; maar dat geeft ook stof tot nadenken over de verwarming van ons clubhuis. Op dit moment wordt er gekeken naar het verbruik van gas en electra in relatie tot de openingtijden van het clubhuis. Als bestuur zijn wij daar nog niet uit en zijn ons er natuurlijk van bewust dat het clubhuis een grote rol speelt in het sociale gebeuren van de vereniging, maar aan de andere kant moeten de financiële lasten wel te verantwoorden zijn.

Nieuwe leden

In de afgelopen maanden hebben zich een aantal kandidaat leden gemeld. Zij worden uitgenodigd voor een informatie avond medio oktober. Dan kan er gelijk aan een aantal personen informatie verstrekt worden en kunnen de aspirant leden een indruk krijgen van de vereniging; wat wij te bieden hebben en wat er van ze wordt gevraagd. In het verleden deden we dit voor aanvang van de bestuursvergadering (30 minuten), maar dat was meestal te kort.

Treur en jubel fonds

In elke vereniging vinden gebeurtenissen plaats die een speciale aandacht vragen. Er zijn treurige momenten, maar ook vrolijke. En er zijn momenten dat een attentie namens het bestuur en de leden, gewaardeerd wordt. De aandacht hiervoor is de afgelopen tijd wat weg gezakt maar wordt weer opgepakt.

Als er zaken zijn zoals ziekte, ongeval, jubilea of iets anders laat ons dit dan weten.

Als deze nieuwsbrief aanleiding geeft om te reageren schroom dan niet en stuur ons een mail, communicatie is tweerichtings verkeer.