23-09-2022
Beste lezer, een aantal dagen geleden hebben wij de onderstaande nieuwsbrief verstuurd. Hierop wordt goed gereageerd, maar nog niet iedereen heeft gereageerd vandaar deze reminder.

Als je al hebt gereageerd hoef je niet te doen zonet dat vragen wij je om een reactie

omdat wij als bestuur niet zonder je mening kunnen, willen we weten wat je van het afgelopen zomer-seizoen vindt,met betrekking op het clubhuis.
Wij hebben sinds een aantal jaren weer een pachter gevonden, die als gastheer/dame onze leden en passanten(water en land) in het clubhuis voorzag van een hapje en een drankje.

We moeten voor de winter en het komende seizoen afspraken maken en daarom is er een enquete opgesteld, zodat wij de mening van onze leden mee kunnen nemen in de besluitvorming.

Via de onderstaande knop kom je bij de enquete
beantwoord svp de vragen,
staat het juiste antwoord er niet bij geef dan een toelichting bij "anders"
en verzend.

Je dient wel "ingelogd" te zijn, want de enquete is leden-only.

Beschik je nog niet over inloggegevens klik dan hier.