08-02-2023
Beste lezer,

We hebben de Hoge school Zeeland gevraagd om met studenten na te denken hoe we de promotie van onze haven en de stadshaven kunnen verbeteren. Hiervoor hebben we een opdracht opgesteld waaraan een aantal studenten van de toeristen opleiding een aantal weken aan gaat werken. Naast een communicatie en promotie voorstel kijken ze ook naar de ervaring tijdens het verblijf.
Hiervoor gaan we meten hoe de passanten het verblijf in onze havens hebben ervaren en of zij terug komen, het aan aanraden bij anderen en welke verbeteringen zij zien.

Om deze klanttevredenheid goed te kunnen meten zijn de juiste vragen belangrijk maar ook een eenvoudige tool om dit in te vullen. Hiervoor gaan we met studenten van IT opleiding een app of website ontwikkelen die ons met een dashboard eenvoudig de uitkomsten en aanbevelingen laat zien. Deze kunnen we dan terug koppelen met de havenmeester, de beheerders van de Klip en ook met de gemeente Vlissingen.

Deze opdrachten beginnen volgende week en we kunnen hulp gebruiken, want we moeten af en toe de studenten helpen met input en hun ideeën bespreken en beoordelen. Ik verwacht dat we 4-5 keer een uurtje met de studenten afstemmen en hun voorstel bespreken.

We zouden het leuk vinden als er wat dames van onze vereniging ons hierbij helpen.

Vind je het leuk om mee te helpen om de bekendheid en de kwaliteit van onze haven te verbeteren, stuur dan even een mailtje naar secretaris@vvwschelde.nl.

Met vriendelijke groet,

Gerwin Hament
Secretaris vvw Schelde

Scheveningen500 2023 Wedstrijd

Het is zover!
Zondag 12 februari is dan de langverwachte informatiemiddag in het clubhuis van de Jachtclub Scheveningen, aanvang 14:00 u over de Scheveningen500 2023 Wedstrijd, Student League en Toer naar Falmouth. Komt allen!
Op de haven is het dan vrij parkeren.

Onze infodag is dé manier om warm te lopen voor dit prachtige evenement boordevol met informatie: uitleg over de baan, notice of race, veiligheid op de Noordzee, ontdekken van de omgeving van Falmouth en gezelligheid met en voor alle deelnemers. Naast het bestuur van de Schevingen500 hebben wij ook een aantal spreker uitgenodigd waaronder Erik van Vuuren, Michiel Kool en deelnemers van de Student League.

Welkom en Introductie Scheveningen500
Presentatie Plymouth (what to see-to-do?)
Windmolenparken op zee – hoe te handelen?
Student-League/schippersbriefing
Deelnemers Student-League 2019

Korte Pauze

Tips & truuks van de meester (snel zeilen naar Falmouth)