07-11-2017
Beste lezer,
wat korte berichtjes en een stukje van Doede over de Keek op de Week......

"Keek op de Week"

In verband met een diner in het Clubhuis op a.s. vrijdag 10 November, zal de "Keek op de Week" niet doorgaan.

17 November weer wel en op 24 November "Keek op de Week'XL.

Verder nog even vermeld dat op Zaterdag 16 December a.s.er een cocktail-avond wordt gehouden.
U kunt daarbij de cocktail zelf maken maar ook bestellen. Idem de daarbij behorende hapjes, zelf maken, of bestellen. Receptuur van enkele mooie cocktails is aanwezig. Het clubhuis is open om 19.00 uur. Ontvangst met een kopje koffie/thee en de rest van de avond is voor U. Het mag laat worden.
Kosten zijn: U rekent gewoon af datgene U heeft gebruikt.Heeft U geen zin in een cocktail, een heerlijke Cognac, Calvados, Likeur of iets anders, is er natuurlijk ook.

Wilt U daarbij aanwezig zijn, meldt U even aan bij Doede,tel: 06-12199593 of e-mail doro@zeelandnet.nl of via inschrijfformulier in het clubhuis. Er zijn geen inschrijfkosten.

Dan nog een datum en dat is Vrijdag 29 December. Dat is de laatste "Keek op de Week" dit jaar. Ook nog XL.Daarin verwerkt een oudejaars borrel zodat we gezamenljk als leden dit jaar kunnen afsluiten en proosten op het komende nieuwe jaar.
DSC_1061
DSC_1101
Het zou fantastisch zijn als we dit met velen zouden kunnen doen. De EK hoopt U daar te ontmoeten.
Deze Keek begint om 17,00 uur. De laatste gasten bepalen de sluitingstijd.
DSC_1083

winterwerk

as zaterdag 11 november is de laatste georganiseerde werk-dag van dit seizoen. In overleg met de havenmeester en havencommissarissen kunnen er nog werkzaamheden afgerond worden.

Touwtjes

Het blijkt dat sommige boten niet deugdelijk zijn afgemeerd. Denk hier aan, dat de landvasten en stootwillen volgens de regels aangebracht zijn.