16-04-2023
Beste lezer,

Van de bestuurstafel

De vereniging van eigenaren stadshaven heeft niet voldaan aan hun betalingsverplichting conform de afgesloten beheersovereenkomst. De VVE betwist de rechtsgeldigheid van de beheersovereenkomst. Er is een gerechtsdeurwaarder ingeschakeld.

QR code

Elke ligplaats in onze haven en de boxen aan de Peperdijk krijgen elk een unieke QR code . De bedoeling is dat elke passant met deze QR code kan betalen. Onze havenmeesters zijn hierdoor minder tijd kwijt aan administratie en houden meer tijd over om schepen en passanten te begeleiden.

Openingstijden de Klip

De Klip is in april open tijdens feestdagen en vrijdag ,zaterdag en zondag van
09.00-21.00
In mei t/m augustus dinsdag t/m donderdag
16.00-21.00.
Vrijdag t/m maandag
09.00 tm 21.00
Houd voor het menu de Facebookpagina van de Klip in de gaten.

Stremming kanaal door Walcheren

De Schroebrug te Middelburg is gestremd van 22 mei 05.00 t/m 25 mei 07.00

Blauwe vlag

Op vrijdag 12 mei om 13.00 wordt de blauwe vlag uitgereikt door de burgemeester op de Peperdijk. Daarna verplaatsen we ons met het zonnetreintje naar de Prins Hendrikweg waar eveneens de blauwe wordt gehesen. Iedereen is welkom.

BBQ

Zaterdag 10 juni wordt er een BBQ georganiseerd ter gelegenheid van het 89- jarige bestaan van onze vereniging . Een uitnodiging volgt nog.

26 april bestuursvergadering
10 mei eerste zomeravond zeilwedstrijd