16-03-2022
Beste lezer,

Van de bestuurstafel

In de bestuursvergadering van 15 maart zijn door het bestuur o.a. de volgende besluiten genomen:
  • Het eerdere bestuursvoorstel tot wijziging van de statuten is op punten aangepast. Hiermee is tegemoet gekomen aan de wensen en opmerkingen van leden. Dit aangepaste voorstel zal door het bestuur aan de leden worden voorgelegd en tijdens de ALV van 13 april in stemming worden gebracht.
  • Het eerdere bestuursvoorstel tot wijziging van het tariefstelsel is op punten aangepast en is verduidelijkt op het begrip werkparticipatie. Dit aangepaste voorstel zal door het bestuur aan de leden worden voorgelegd en tijdens de ALV van 13 april in stemming worden gebracht.
  • Per direct geldt er een rookverbod op het terras. Conform de wet- en regelgeving moeten wij de medewerkers een rookvrije werkomgeving bieden. Er wordt een alternatief voor de rokers geboden.
  • De ALV van 13 april wordt in de Klip gehouden. Gezien de huidige corona-situatie lijkt ons dit verantwoord. Een alternatieve ruimte wordt acht de hand gehouden zodat uitwijken mogelijk is als de situatie daarom vraagt.
Email Marketing Powered by MailPoet