09-04-2022
Beste lezer, woensdag 13 april wordt er een
Algemene Leden Vergadering gehouden.
In deze vergadering worden 2 voorstellen van het bestuur in stemming gebracht nl de aanpassingen van de statuten conform de geldende wetgeving en een
wijziging in de tarief structuur.

Omdat het belangrijke zaken zijn is het van groot belang dat de leden hun stem laten gelden. Dit kan door fysiek op de vergadering aanwezig te zijn, maar als u niet kunt komen, kan dit stemmen ook per volmacht.

Ieder lid mag op de vergadering

maximaal 3 leden vertegenwoordigen.

(volgens de huidige statuten)

Dus als u niet aanwezig kunt zijn, laat dan uw stem niet verloren gaan maar vraag aan een ander lid deze woensdag uit te brengen dmv een volmacht.

stem procedure

In de pauze van de ALV ligt de presentielijst ter tekening op tafel.
Er is dan ook een lijst met stemgerechtigde leden waarop vermeld is wie er door wie wordt vertegenwoordigd.

Bij het tekenen van deze lijst worden de stembriefjes uitgereikt. Een briefje voor de stemming over de statuten en een briefje voor de stemming voor de tariefstructuur.

Het stemgerechtigde lid krijgt voor zichzelf en voor de volmachtstemmen de stembriefjes.
Als het voorstel besproken is dienen de stembriefjes in een doos gedeponeerd te worden waarna ze door de stemcommissie geteld worden.
Hierna volgt de uitslag.

Voor de aanvang van de vergadering dient bij het bestuur bekend te zijn wie door wie wordt vertegenwoordigd.
Dit kan door beantwoording van deze nieuwsbrief of door een e-mail naar het bestuur
( info@vvwschelde.nl )

Tot woensdagavond voor een constructieve vergadering

uw bestuur