18-01-2018
Beste lezer,

JVG_1272

op wereldreis ??

De belangstelling voor de presentatie is erg groot, zo groot zelfs dat er een tweede avond gepland is. Dus 27 januari is vol geboekt op 3 maart is de tweede sessie.

Zaterdag 3 maart 2018 nemen Dick en Anita u mee op wereldreis met de Kind of Blue.
In een ongeveer 2 uur durende voorstelling met beeld en geluid krijgt u een idee van wat het is om ruim 11 jaar met een zeilboot van 12 meter rond de wereld te zeilen.
aanmelden voor 23 februari kan hier:

Algemene Leden Vergadering 2018

de datum voor de algemene leden vergadering is vast gesteld;

woensdag 14 maart in de Klip aanvang 19:30 uur

de agenda en vergaderstukken worden later gepubliceerd.

Labels

De bootjes in het rek en de masten in de mastenberging moet voorzien zijn van een duidelijk label met de naam van de eigenaar.

Masten en bootjes zonder duidelijke naamsvermelding worden voor het begin van het komende zomerseizoen opgeruimd !!

vacature

In het bestuur is er een vacature voor de functie van 2e penningmeester. Het is de bedoeling dat deze man of vrouw zich inwerkt in de administratie van onze club, om als het zover is de huidige penningmeester op te volgen. Vaardigheden in excel en word zijn een pre, maar alles is aan te leren. De huidige administratie is geautomatiseerd met het programma Davilex, voorzowel de financiele als leden administratie
Voor inlichtingen kan men bellen met Dick Altena 06-54713500

afvalstoffen

een duidelijke uiteenzetting over de afvalstromen op onze haven, lees dit eens goed door.
hier te lezen