26-06-2020
Beste lezer,

terras/clubhuis

Soms gaat het niet helemaal zoals je het zou willen, maar om het in watersport termen te zeggen, we moeten roeien met de riemen die we hebben.

Na een paar weken rustig beginnen zijn we tot de conclusie gekomen dat we de lat voor de horeca niet te hoog moeten leggen.

We doen per direct een stapje terug.

We voeren een kleine kaart in; een drankje, en een beperkt aantal snacks met als boven grens een uitsmijter.

Als doel hebben we het open zijn van terras en clubhuis om de leden en onze gasten een plek te geven voor informatie, een drankje en een goed gesprek. En een punt om als passant zich te melden, informatie in te winnen en af te rekenen. (Havenkantoor)

Maar om dit te realiseren is de inzet van een ruim aantal leden noodzakelijk.
De ochtend ploeg zorgt goed zich zelf, het probleem zit in de middag. Het komt er op neer dat er in de middag geen aanmeldingen zijn om een dienstje te draaien. De lijst op het prikbord vertoond akelig veel lege plekken.

Als er geen invulling komt voor de middagdiensten zullen we het clubhuis en terras moeten sluiten en dat is niet wat we willen.

Een optie die onderzocht wordt is om e.e.a. op commerciële basis te gaan doen, maar dat heeft gevolgen voor de prijsstelling ed.

Dus, we moeten samen de schouders er onder zetten om dit ontmoetingspunt in stand houden.

zin in een biertje na het varen??
doe ook eens een dienst in het clubhuis !

Herbenoeming

Er zijn 99 stemformuliertjes ingestuurd. En alle inzendingen waren voor herbenoeming van Sal als voorzitter en John als secretaris/havencommissaris.
Een score van 100%.
Dus beide bestuursleden zijn herbenoemd, met dank voor het vertrouwen.