16-06-2023

Beste lezer, een aantal zaken, bestuurlijk maar ook activiteiten van de voor de leden.......

Stand van zaken VVE stadshaven

Het is enige tijd stil geweest rond de voortgang met de procedure rond de gerechtsdeurwaarder voor de incasso-procedure ivm de niet betaalde rekeningen.

De zaak is aangedragen bij de gerechtsdeurwaarder. De advocaat van de VVE Stadshaven heeft hierop gereageerd. Om te zorgen dat de kantonrechter een juist beeld krijgt hebben wij extra informatie aan de gemeente Vlissingen over de koopcontracten gevraagd, dit koste enige tijd.
Alle informatie is nu binnen en doorgestuurd, zodat de kantonrechter een volledig beeld over de hele zaak krijgt.

De VVW Schelde is de toegang ontzegd tot de steigers aan de Jan Weugkade door de VVE Stadshaven. Wij kunnen dus voor de eigenaren geen boxen verhuren. Ook zelf mogen de eigenaren hun eigen box niet verhuren, welke expliciet vermeld staat in hun koopovereenkomst.

We houden jullie op de hoogte.

JvZ

Zomer Avond Zeilen 2023

Er is nu 5 keer gevaren met wisselende deelnemers.
De uitslag van de 4e avond laat even op zich wachten,
omdat er een nieuwe deelnemer (uit de Stadshaven) bij gekomen is en de meetbrief nog niet beschikbaar was.

Onderstaand de uitslag van de 5e avond en de knop naar de voorlopige uitslag.

BBQ

Afgelopen zaterdag is de BBQ gehouden.
De deelnemers (58 personen) werden goed verzorgd door het Klip team.
Er zijn geen foto's naar de nieuwsbrief redactie gestuurd,
zodat er dus niets gedeeld kan worden.

Klip team

Claudia en Garry doen een stap terug in het Klip team.
De combinatie werk en Klip vormden een te zware belasting.
Maurice en Monique blijven, met hulp in de keuken, zich vol inzetten voor de Klip zodat leden en passanten (vanaf het water of land) zich aangenaam kunnen verpozen.