13-07-2023
Beste lezer, de onderstaande mail kregen wij vandaag:

Beste
We willen toch eventjes benadrukken dat we zeer graag naar jullie haven komen. De service van de havenmeester is top en de authenticiteit van het clubhuis en de mensen die dat runnen ronduit geweldig. We borrelhappen en eten er ook steeds lekker, zonder kapsones en zo hoort het. Leve het Klip sorbet. Ook een pluim voor de wifi, deze doet het, terwijl we ervaring hebben dat er een supersonisch systeem wordt beloofd dat het dan om de meest ingewikkelde redenen toch weer niet doet. Dat is een mooie support voor iemand die deeltijds vanop zijn boot wil werken. Misschien kunnen jullie de collectieve arbeidsovereenkomst met de meeuwen herzien: voor ons hoeven die niet zo vroeg aan de slag te gaan, het zal hun productiviteit ook niet schaden. Nog even zeggen dat deze club, de bar (!) en de haven al een geliefkoosde bestemming was voor mijn vader die in z'n uppie met onze Merenpoort -de Sentinel- vanaf 1973 geregeld op bezoek kwam en altijd glunderend terug kwam. We hebben iets met Vlissingen.
beste groet

toch wel heel leuk om ook een zo'n mail te krijgen