01-01-2024
Beste lezer, dit is de eerste nieuwsbrief die wij als bestuur naar u sturen en daarin wensen wij u het allerbeste voor dit jaar.

Het nieuwe jaar is begonnen en het bestuur zou graag met de leden een toast uitbrengen op het nieuwe jaar tijdens de nieuwjaarsreceptie.

Nieuwjaarsreceptie zondag 7 januari 17.00 uur in clubhuis de Klip.

Liggelden en contributie

Komende periode worden de rekeningen verstuurd voor de liggelden en de contributie . Gelukkig is de inflatie flink gezakt en zullen de tarieven maar beperkt stijgen.
Dit jaar wordt de participatie regeling uitgevoerd. Dit betekent dat degene die niet gewerkt heeft geen korting krijgt op het liggeld. Er zijn ook nog verschillende mensen welke nog niet de volle 4 dagen hebben gewerkt. Voor deze groep wordt al wel de korting gegeven, echter heeft men op 1 april nog niet zijn dagen vol, dan wordt alsnog de kortingsregeling ingevorderd. Voor het plannen van het openstaande werk kan men zich melden bij John Meijer.

Verlaging kanaalpeil

Ten behoeve van onderhoudswerkzaamheden aan de kanaaloevers, e.d. wordt het
waterpeil in het Kanaal door Walcheren met 0,60 m verlaagd naar NAP + 0,30 m. Deze
kanaalpeilverlaging geldt voor de periode van zaterdag 3 februari 2024 tot en met zaterdag
16 maart 2024.
Het aflaten van het water naar NAP + 0,30 m. is gepland op:
Zaterdag 3 februari 2024, vanaf ca. 09:15uur tot ca.15:00 uur.
Het oplaten van het water naar NAP + 0,90m. is gepland op; Zaterdag 16
maart 2024, vanaf ca. 05:00 uur.

Algemene ledenvergadering(ALV) woensdag 28 februari 2024 in de Klip.