25-01-2024
Beste lezer, wat mogen we blij zijn met onze haven, de foto's hieronder geven er een goed idee van.

Beplanting boven aan talud

Momenteel storm en regent het . Hopelijk komt daar snel verandering in en kunnen we vlug weer in de kuip zitten en genieten van het mooie weer.
De eerst stap naar een nieuw seizoen is al gemaakt. We hebben boven aan het talud aan de kant van de Lasloods boompjes gepland. Deze heg moet ons wat meer privacy geven en zwerfvuil tegen houden.
Wanneer de vergadering het goedkeurt, willen we het talud waar nu gras ligt aanplanten met struiken net zoals aan de andere kant.

Bosa subsidie

Er is voor verenigingen een Bosa regeling in het leven geroepen. Dit wil zeggen dat voor grote investeringen men 20% subsidie kan aanvragen . Wanneer de gekochte investeringen het label groen hebben kan men zelfs 40% subsidie krijgen.
Afgelopen jaar hebben we een forse investering gedaan in de helling. We hopen hiervoor een subsidie binnen te halen.
Voor ons is dit een belangrijke testcase of deze subsidie wordt toegekend. Wanneer dit lukt, zullen we ook van deze subsidie gebruik kunnen maken voor de investering van nieuwe steigers.
28-02-2024 ALV
06-03-2024 eerste hulp
13-03-2024 Onderkoeling
24-04-2024 Brand aan boord
01-06-2024 jubileum 90 jarig bestaan

(zie onderstaande agenda-knop)

Vuilcontainer

Onze vereniging geeft jaarlijks veel geld uit aan afvalverwerking. Dit is een enorme kostenpost voor onze exploitatie. We zijn al meerdere malen geconfronteerd met mensen van buitenaf welke afval in onze container gooien. Om deze reden hebben we de container verder weg verplaatst van onze ingang.
De nieuwe plaats is geen optimale plaats. We zullen na verloop van tijd de plaats evalueren.
Ook vragen wij de leden alleen vuil van de boot in de vuilcontainer te deponeren zodat we de kosten kunnen beheersen.

Nieuwjaarsreceptie 2024

Nog een nabrander van de afgelopen nieuwjaarsreceptie.
Door onze vliegende reporter zij een aantal sfeerfoto'd gemaakt
van deze gezellige bijeenkomst.
Email Marketing Powered by MailPoet