BBQ 2017

Onze jaarlijkse bbq van afgelopen zaterdag 10 juni, ter ere van onze 83e verjaardag, was weer een groot succes, mede door het prachtige weer en de grote opkomst van de leden.

Meindert en Joke hadden weer heerlijke salades klaar gemaakt en het vlees werd voor ons bereid zodat we alleen met ons bordje langs te hoefden te komen!! Een drankje erbij en gezellig kletsen, wat wil een mens nog meer!! Ze werden geholpen door Paula en René, die achter de bar stonden.

Arie had op de valreep nog een zeilwedstrijd georganiseerd waar 5 schepen aan mee deden. Ze moesten vroeg uit de kooi want het palaver was al om 8.00uur. Maar het was heerlijk om te zeilen want er stond een aangenaam windje.

De grote wisselbeker was dit jaar voor “Mrs. Jones” van Danny Besse en crew. Proficiat mannen, goed gedaan.

Na nog wat woorden van onze voorzitter Sal Cracau kon het feest los barsten……

Een ieder bedankt voor zijn bijdrage om dit weer een geslaagde avond te laten zijn, op naar de 84.

Marianne Leer