Schelde 2.0

informatie-/dialoogavond

Deze avond vindt plaats op woensdag 6 februari 2019, inloop 19.00 u in het clubgebouw van de Kegel- en Biljart Vereniging, Pres. Rooseveldtlaan 731C, 4383 NG Vlissingen.  Je ontvangt hiervoor ook nog een aparte uitnodiging.  Alle leden, familieleden en sympathisanten zijn van harte uitgenodigd! Omdat navigatieprogramma’s niet altijd de juiste bestemming aangeven volgt hieronder een korte routeaanwijzing: De locatie bereik je door in de Pres. Rooseveltlaan af te slaan naar de sporthal en vervolgens helemaal aan het einde te parkeren als je met de auto bent. Vervolgens het voetpad naar het clubhuis volgen. Als je met de fiets bent hetzelfde pad  volgen naar de fietsenstalling naast het clubhuis. Om in te kunnen schatten hoeveel mensen er komen, gelieve uiterlijk 15 januari a.s. je via het onderstaande formuliertje aan te melden.

Aanmelden:

[wpforms id="8860" title="false" description="false"]

Het tussenrapport is via de onderstaande knop te lezen en eventueel te down-loaden: